onsdag!

Gick upp idag,SKIT kallt,ute och inne ;(  så mina uggs satt fint ;) haha skit varma !
Åkte till amanda,gick till skolan.Hade mediakunskap förts,kommer inte ihåg vad vi gjorde,sen matte,lekte mest.Sen resurstid, ?? nada..Lunch,MOS <3 ! sen samhäll,det var riktigt tråkigt,nån snubbe som snacka i evigheter.Sen svenska,haha asså jag orkar inte skriva ! ;p men men ,vi slutade 16.40 , då satt jag en timme och väntade på mamma ute i det kalla vädret.
Då åkte jag mamma och anneli till sthlm och städa "klart" en lägenhet,som dom hade städat,men dom hade klagat på hur det såg ut.Kom dit,helt jävla fläckfritt,så man blev juj lite arg.Det var i ett as coolt hus,13 våningen,vilken jäävla utsikt! man såg Globen,stadium,nk grejen,röda klockan,allt asså! fast fan skit högt upp.
Efter två timmar åkte vi hem,köpte pizza och käka här hos kjelle.Vi ska sova här för mamma orka inte åka till gräddö.Men det funkar väl.Skola imorrn,sen RIMBO med amanda :DD wihuhuhuhu HÄXVRÅL HERE I COOME.
och karrusirrara!

Men jag är liite skrajj om gräddö nu alltså..anneli berätta precis att innan kjelle köpte huset så bodde en gubbe och dam där,så dog gubben före kärringen,men sen dog hon också.Så nu går HAN i storstugan och kollar efter sin fru,för han vet ju inte att hon är död.För grejen är att man hör ett speciellt ljud när man går in i köket,så det är det som låter ibland på natten eller whatever..fyfan :( kan aldrig bli kvitt spöken ! haha.

Men nu är jag satans trött så nu ska jag krypa ner i vanessas mjuka säng! (; 
, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0