26-27

Igår åkte jag caroline ammi och mamma till täby C.Jag köpte typ jeans tights,vanliga jeans,en mysig kofta,ett midjeskärp och en ny mascara.Det bästa köpet var dock mina UGGS!!! åh vad jag älskar dom :d haha.
Innan vi åkte hem kom niklas oskar och joel dit,för niklas skulle ha pengar.Sen åkte vi hem.Jag och mamma åkte till flygis och handlade medans caroline och ammi åkte hem och packade,sen till gräddö.När vi åkte till gräddö åkte en massa polisbilar förbi oss med ljusen på,fast dom åkte typ ingenstans? skit konstigt vare..

När vi kom hem började dom göra mat,fast jag åt inget..bara godis,haha.Sen så dansade vi som tusan och drack.
Sen kom niklas joel oskar thomas och emelie.Dom satte sig på baksidan med brasan som vanligt.När caroline åkte till nt med simon så gick jag ut till dom andra.Blev måttligt full,"pruttfull".Har ett nytt smeknamn också,eller nytt och nytt.Fyllo malin.Äsch,det funkar väl,haha.Det var ialf kul och mysigt,satt och pratade typ.Ringde amanda(?)..stackarn :D hahah (A)
Vi satt där till kanske 0300..något sånt.Innan dom gick så började jag slå på joel..han säger att jag slår löst? BHA TJAAAA. hahahah jag är bäst störst och starkast ! :) mohihhaihh.
Sen gick jag ialf och la mig,somna på dirren.

Vaknade först 0900,pigg som satan,kunde tack och lov somna om till tolv typ.Då vaknade jag med zelda brevid mig,haha hon var helt utslagen..låg där med bena i vädret.
Ammi åkte hem efter ett tag,och jag & mamma åkte till affärn,och träffa joel jossan lollo och thomas.Sen åkte vi hem och nu sitter jag här..ska nog ta och plugga lite,om det går.

jag ska också färga håret snart...är ganska sugen på att färga rött..typ mörk rött,annars blir det mörk brunt.

snart kommer studiebidraget! wihu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0