söndag

Efter mycket jävla övertalning så åkte jag och mamma till willys och handla godis :D mohaha.Zimba kom in idag också med en litenliten mus i munnen,jag bah drog henne i nackskinnet och skaka,så släppte hon det :( haha kattjävel! Musen sprang iväg med blod på ryggen ;(
Och på väg hem från nt så sprang det en katt precis framför bilen,det var skiiit nära att vi körde på den ! hoppas den klarade sig från dom andra bilarna..lär vi ju se imorgon :(
skulle fan dö om jag kör på en katt nån gång..

men men,slut på det sorgliga.Imorgon skulle jag till tandläkarn egentligen,men jag bokar om..orkar inte asså .
Det är långdag imorrn,fyfan vad jobbigt..nä nu blire film !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0