5 september

Igår efter skolan visste jag fan inte vart jag skulle ta vägen,slutade 1345 typ.Så jag gick först till mormor,men hon var inte hemma så jag gick ner till lilla sjön nere vid henne,som jag var mycket när jag var liten.Sen gick jag vidare till vegegatan,där jag bodde och var lyckligast :D typ..så där satte jag mig på en bänk och lyssna på musik och ritade,väntade på mamma..sen hämtade hon mig,så åkte vi och handla sen till gräddö.Zelda har bitit sönder mina nya hörlurar också..great.
Idag vakna jag typ 10,jag och mamma åkte till stan vid 11.Handlade nya hörlurar igen,2 nya Bh;ar,jätte fina färger :D sen en blå shorta..kommer inte ihåg om de va nå mer,men lägger väl ut bilder kanske.Va på stan i typ två timmar,nu sitter jag hos mormor.Min dator håller på och helpajar,man kan inte gå in på internet längre,eller lyssna på musik,så jag köpte minneskort också..ska lägga över lite videosar och bilder.
Ikväll får väl jag vara ensam på gräddö,för mamma ska ut med anneli,eller vet inte om niklas kanske ska va hemma..han festa igår med robin,så han är ju lite seeg kanske.Tjaa...så jag får väl ruttna på landet.Bott där i en vecka nu..hoppas det inte är länge kvar :'( haha.
JAAAG ÄÄR HUNGRIG !!!!!!! ska få smaka sockerkaka nu tror jag av mormor :D hihiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0