You’re the only one I wish I could forget

YES! nu kan jag äntligen andas! Mår bättre nu,inte idag dock.Ska till skolan imorgon,och på marknaden sen med amanda.Ätit har jag också gjort,mamma köpte hem donken :D
Men hostar fortfarande,och det är så äckligt ! ;(

sitter just nu och sippar på päronsoda,ska "plugga" lite,sen kolla på film och sen sova.
Imorgon är det 6 lektioner,men det går faktiskt ganska snabbt.Lär ju uppdatera imorgon i skolan.
Jag och mamma ska sova på nyponsvackan(?) också,hos ammi caroline & Co.Fast jag vet inte än om jag ska åka hem istl...nää..vi får se hur det blirre.

Kollade på desperate housewives ikväll också,OCH FAN VAD DET PROGRAMMET ÄR BRA.Nya grann pojken som försökte(?) döda Julie,är ju ganska så grr ;)  haha.


hickhack

Kommentarer
Postat av: ewelina

SOV DÄR! Ta kort på lille ludde!! :D

2009-10-07 @ 14:34:27
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0