sunday

ojdå,det tog sin lilla tid!

Idag gick jag upp ganska sent,och kolla mest på tv.Sen kom farmor och farfar och fikade,jag käka lite tårta,sen åkte vi,jag niklas pappa katja och empoo, till seinäjoki.Vi skulle äta på resturang,men dom hade stängt? klockan sex på en söndag..ja,vad ska man säga? Finland i ett nötskal? Hehe,så vi gick tvärs över gatan in i ett köpcentrum och käka på pizza buffé.All you can eat,ungefär.Sen lämna vi empoo på hans hem,så åkte vi hem.
Då hyrde vi två filmer och köpte cola.Vi kollade på Taken,som jag sa till pappa och niklas var as bra.Dom bah Yeye typ.Sen efter filmen..aah,dom var helt blown away ;) världens bästa drama action film alltså,no doubt.
nu är fan klockan mycket så ska gå och sova nu !

Nejnejnej vet inte vad jag ska göra längre..vem ska man prata med? Du,ja.Men nu har du trampat i skiten igen.Litar inte på vad du säger längre,och det blir jag så djävla ledsen över.Fan också.Fan.

ganska mycket klago och tragiska inlägg,men så är det just nu,rent ut sagt Tragiskt.Haha.

Kommentarer
Postat av: Amandah

Du kan prata med mig? :(

2009-10-26 @ 11:39:52
URL: http://devingle.blogg.se/
Postat av: ewelina

mig med

2009-10-26 @ 21:15:02
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0