I wanna know what love is

Jag är glad,sen tänker jag på det,på dig.Då kommer den där stenen i magen tillbaks.Fyfan vad jag hatar det.Hatar det.Hatar det.

Gå vidare.Tänk inte på han.Tänk inte på han.Tänk inte på han.Malin,for crying out loud,TÄNK INTE PÅ HAN!
Han för inte med sig något gott...
jag såg en framtid,du såg ett tidsfördriv.   !!!




det är helt sjukt egentligen,hur killar verkligen kan förstöra en själv..fast man vet att man är värd bättre.Så är det och kommer alltid att vara..tyvärr.

jag är så dum i huvudet.Aldrig mer..
Aldrig mer.

Kommentarer
Postat av: ewelina

vem skriver du om hela tiden? :(

2009-10-24 @ 23:01:37
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0