Heartbreaker

Imorse åkte jag till amanda,vi chillade ett tag innan vi gick till skolan(skippade resursen),på vägen gick vi in till norrköp och köpte festis och cocosboll.När vi kom till skolan hade vi SH,tråkigt som fan,min lärare kan ju ta sig nånstans bara.Sen hade vi mpr,som var ganska kul faktiskt,gjorde en skiss på en annons som thomas gillade ;) sen höll valle,tommy och amanda på och spela in fula filmer,och en var ju klockren asså,gud så kul den var :D hahah.Hade det två timmar,sen slutade vi.Då gick jag och amanda genom park och pratade,filofiserade om livet ungefär,haha.Sen gick hon till tommy och jag till mormor.Fikade lite snabbt,sen drog jag och mamma till stan.Träffade oskar och nån till,köpte kinamat,åkte till flygis och sen hem.

Har beställt Paramore's nya skriva Brand new eyes :D wihuu.Så den kommer väl nästa vecka.
Skulle in till nt ikväll,men är bara fööör trött ;(  Händer nog något imorrn istället!

Ikväll blir det bara film och godis,får se hur länge jag kan hålla mig vaken.

Everytime I see your face
Everytime you look my way
It's like it all falls into place
Everything feels right
Ever since you walked away
You left my life in disarray
All I want is one more day
It's all I need: one more day with you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0