finland dag 1

I finland!

Resan hit gick bra , no problemas.Vi köpte godis,spelade,vann som fan,kolla på film sen sov vi.Lite segt att gå upp klockan halv sex,men det gick bra.Gick av båten,katja och pappa var på terminalen,satte oss i bilen,somna,tre timmar senare var vi hemma!
Käka en macka,la mig på soffan runt tio,på morgonen.Somnade till 2,skönt som fan.
Sen har vi käkat lasagne,mums.Gått ut med hunden.Kollat på tv.
Snart ska jag spela tv spel med empo,sen gå ut och gå med napso,för nu är jag så satans L A C K.!!!!!1
Min lärare,thomas som jag och mamma har skickat typ 2-3 mail till angående min ledighet för idag,sa idag till amanda "- jaha,åkte hon till finland fast hon inte fick?. ''
ASÅÅÅ VAAAAA?!  jävla idiot jääävel! vi har ju fan pratat med han också,men kan han ge ett enkelt jävla svar? nej tydligen inte,så då drog jag ialf,HANS eget jävla fel .
Pappa ville ringa upp han och skälla ut han,tur för han så sa jag nej..annars hade han fått smaka på lite finsk ilska! haha.

JAJJAJAJAJAJAJJJ fittbögskuk.

Kommentarer
Postat av: ewelina

cp lärare :O



haha ja, det borde vi fanimej göra! :D<3

2009-10-23 @ 19:16:57
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0