31 oktober

Igår kom vi i land runt 6,tog taxi till tekniska,sen buss till norrtälje.Där stod vi och väntade på 9 bussen till gräddö med oskar.På bussen satt jag brevid en gammal gubbe.Han bah ; det börjar bli kyligt ute ! söt liten sak,haha.
När vi kom hem så gjorde vi typ ingenting,satt bara.Städa lite och så.Sen på kvällen hade vi fest.Det var jag niklas amanda oskar blomm johan lollo jossan robin elin pata och joel..inga mer tror jag.Vi körde öl spelet som vanligt,sen dansa vi och sånt.Var helt galet.Sen på slutet av kvällen blev det bråk och kaos..helt muppigt.
Jag sprang ute med bara strumpor så jag kände knappt mina fötter.Säger nog inte mer än så,höhö.
Jag och amanda gick ialf och la oss vid ett eller nåt.

Vaknade som vanligt vid 9 när zelda var ovanligt kelig,hon stoppa in hela hennes nos i min mun-.-.Gick upp sen vid 11 och städade.Det såg ut som bara faa-an.Glas var sönder,burkar och flaskor överallt..men det gick ganska snabbt att fixa.Dammsög och diskade.Sen åkte amanda hem och mamma kom med pizza.Hade inte käka nå mat sen torsdags ;o :p nu kollar dom på film,ska sätta på min snart.
Jag håller på och försöker fixa musik på Ipoden,men iTunes är så jäääääääääävla fuckat ! helt stört,ingenting funkar förfan.Slänger ut hela helvetet snart.he-he.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0