Friidag

I går kom Oskar Emelie Thomas och Joel hit vid 10.Jag och niklas fixa bord,stolar och ljus till stugan så satte vi oss där.Sen kom Amanda också.Vi började att köra öl spelet ganska länge och lyssna på musik.Sen körde vi bluff? kortspel som jag sög på :D haha,som allt annat.Blev massor oattraktiva bilder för att oskar är så jävla envis med att ta fula kort på mig hela tiden :) huvud kommer att rulla om dom hamnar på bdb...hahah.
Klockan rulla på och Joel åkte hem.Sen körde vi "Jag har aldrig" , det var ju intressant (; ..
Sen körde vi anden i glaset,så helt plöstligt var klockan 0500.Så vi gick och la oss.
När jag precis hade somnat vaknade jag av att golvet knarrade där...och jag kolla på zelda,och hon råstirrade på något hur länge som helst,som att hon kollade på en person satt...jag höll för öronen och somna fort som fan ! haha.

Vaknade halv tolv eller elva idag.Drack massvis av äppel juice haha.Sen åkte jag amanda och niklas till norrtälje.Till mormor först och lämna en skruv,sen till elgiganten och köpte en ny laddare !!♥
Sen gick amanda,så åkte jag och mamma till flygis och handla lite.Sen drog vi hem,mormor och morfar var här och lagade handfatet som var cp.Sen åt vi lite smörgåstårta och prata.Sen åkte dom hem.
Nu väntar jag på mat..sen blire film och godis! Det ska tydligen bli värsta ovädret så det blir nice med brasa och skit.
bilder kommer.,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0