skriver av mig..det satt fint !

It will all get better in time.
Haha ja,det trodde jag det!
Det blir inte bättre,bara sämre.Blir fan illamående när jag tänker tillbaks.Jag hade rätt att go nutz,och det har jag fortfarande rätt till,meeeen jag har ju inte mage till att göra detta.
Allt är som vanligt..eller är det? Du kanske är en player och kommer över saker och ting lika fort som du byter kläder,men sån är inte jag.Du vilseledde mig så det bah stänker om det! Och nu har du mage att göra dom saker du gör? Jag förstår inte.Men kan ändå inte förklara.Ingen annan kan förstå det som hände,vad vi hade, förutom du och jag,mest jag,för att...ja du är typ död inombords?
haha nej,men jag behöver verkligen inte din välgörenhet eller sympati,faktiskt.
Så egentligen,gör dig själv och mig en tjänst och håll dig borta eller precis tvärt om.
Jag tycker synd om dig,när jag ser hur du blir,hur du egentligen mår.Bara pinsamt för dig.
Jag fattar inte vad det är med dig,vad det är för speciellt.När jag tänker på dig,och ser in i dina ögon får jag en känsla i magen,som inte verkar försvinna på länge.
Jag har fortfarande inte förlåtit dig för vad du gjorde,när jag tänker tillbaka på det så ångrar jag egentligen ingenting,men ändå allt.Om jag eller du hade stoppat det,framför allt du, så hade det inte gått lika långt,jag hade inte fått förhoppningar över vad som skulle och kunde hända.
Istället måste jag nu se,ganska ofta,en situation som jag skulle ha varit i,om det inte vore för en liten resa.
Fast jag verkligen hatar,alltså hatar dig för allt,så vet jag att,when its over?,så kommer jag att vara här,på ett eller annat sätt.
Fan också.
Det som gör mest ont,det är att du har förändrats.I flera månader var du det bästa i mitt liv,jag var så glad.Sen på en natt,en jääävla natt,så var det som att du blev en helt annan människa.Jag kände inte igen den personen och förstod ingenting.Men ändå stannar jag ..ställer upp..massa skit.Äsch,vad ska man säga..önskar att jag inte hade ett sånt stort samvte,så jag kunde göra något som jag förtjänar att göra,så att jag kn gå vidare..men icke sa nicke.
Men jag säger bara en sak...Karma.What goes around,comes around.



får man väl hoppas.

nu kanske jag har tömt mina tankar så jag kan trycka in nya.Har fan inte tid till att grubbla på det här mera,måste överanalysera precis allt,och tänka på det...well,no more! for now ialf.. höhö

Var det så här det skulle sluta
Var det så här det skulle gå?
Tänk att två människor som älskat
Kan bryta ner varandra så

Hur kan jag själv bli så förbittrad
Hur kan man säga allt jag sagt?
Hur kan jag själv bli så förhärdad
Hur kan man bli så jävla kall?
Vad är det för en gräslig avgrund
Som plötsligt öppnas i min själ?
Hur kan man tänka såna tankar
Om nån man en gång ville väl?

Jag orkar inte gå igenom
med vännerna vad som var fel
Jag orkar en gång inte se de
det är fullt tillräckligt som det är!

Tids nog så kommer de att säga
Att livet måste ha sin gång
Att nya möjligheter väntar
Att det är fel att se sig om
För min del går livet återvända
På vilket jävla vis som helst!



En del bedåras av silver
Andra tjusas av guld
Några vill samla pengar
För själva samlandets skull
Jag bryr mej inte om silver
Jag tycker inte om guld
Och jag vill inte ha pengar
Blott for pengarnas skull
Nej, du är det enda jag vill ha
Nu är jag nära dig
Snart får jag ha dig intill, snart får jag se dig
Snart får jag dansa med dig, snart får jag ge dig
Min hela kärlek, och älska dig
Nära dig
Jag vill bejaka din kropp och dina sinnen
Jag vill begrava mig själv djupt i ditt inre
Och ge dej kärlek, och älska dig





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0