16-17-18 oktober

I fredags satt jag niklas lollo joel oskar jossan och emelie i stugan och drack.Vi körde ölspelet och det.Jag hade ingen dricka,men fick ganska mycket av dom andra ;) förutom den enda stora egoisten,niklas.
Det var kul ett tag men sen spårade det ur totalt. det var inte så kul nej..he-he.
Joel niklas och dom åkte härifrån,och jag gick in och sov..typ.

Igår åkte jag och mamma in till norrtälje,hälsa på mormor och sen åkte vi till ammi.bytte kläder och sånt sen tog mamma jag caroline ammi charlie och casper taxi ner till G.Käkade,åt kycklingsallad,fast inte mycket dock.Vi skulle egentligen gå på bio efter maten,men dom orkade inte så vi tog taxi till konsum och sen hem igen.
Då började jag och caruå dricka..efter ett tag så gick jag upp till vardagsrummet och skulle sätta mig på pallen vid soffan,så ramla jag rätt ner på golvet påå röven.Mamma och ammi bah Vad hände? nerefrån.Det var tyst ett tag,sen börja jag skratta,hahah,ska nog inte dricka nu på ett tag tror jag ;d
Vi gick ialf och la oss vid ett halv två eller nåt.Som vanligt vakna jag vid sju! Och var pigg,kunde inte somna igen förns åtta..jag sov med sigge och kajsa ! så mysigt så.

Idag så har jag inte mått så bra..för första gången kan jag faktiskt säga att jag var bakis,,som aldrig blir det :( ;p
sen har man en fet jävla mensvärk också,not så kul.Jag och mamma har "stor" handlade och hyrde film.
Nu har vi käkat och kollat på one tree hill och gossip girl.
nu försöker vi fixa så vi kan kolla på film..men det går INTE SÅ BRA!!!?!¤&¤#""#

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0