helgen

Igår åkte jag och mamma in till norrtälje och mötte anneli och vanessa.Vi gick runt i typ alla affärer och jag köpte en ny jacka,jeansleggins,mössa vantar örhängen typ det..blev mucho nöjd ialf.Efter vi hade shoppat loss så åkte vi till landkrabban och fikade en snabbis,sen drog vi till Q8 och kollade på "sonnys" nya raggarbil.Sen köpte vi donken och sen hem.
Hemma var niklas oskar och emelie.Var där ett tag sen drog dom till norrtälje och mamma med.Då blev jag ensam här med gubben..så jag käka.
Sen kom dom igen,med lollo jossan och joel.Då kollade vi på fotbollen,skit spännande var det.Fast vi förlorade med 1-0.Domaren kunde ju bara ta sig nånstans,sverige gjorde ju 2 mål som inte gilldes... -.-

Efter fotbollen körde vi öl spelet och sånt.Blev lite spåår och dålig stämning ibland ..det blev lite shottar här och där,cider och grogg.Jag snodde lite av niklas kosken 3 gånger,och han märkte inte ens,sopan!
Sen åkte dom till sandra,men kom tillbaks väldigt snabbt,var ingen fest där tydligen.Fast det var bara oskar niklas och emelie som kom tbx.Vi satt och kollade på tv ett tag och käka vitlöksbröd.Sen gick vi och la oss vid 3-4.

Vaknade som vanligt as tidigt,typ vid nio,men somnade om till tolv typ.Då gick jag och mamma till affärn och handla lite skit.Gick hem och städade.Sen skickade vi iväg niklas och joel till norrtälje för att köpa pizza.Sen åt vi och nu ligger mamma och niklas på soffan som två löksäckar.
ska snart duscha sen typ sova.Imorrn äre skola,långdag..









Kommentarer
Postat av: Amandah

Du e fin äckel :)

2009-10-11 @ 22:22:27
URL: http://devingle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0