dag 2

Terve!

Idag gick jag upp typ ett och gjorde..typ ingenting alls.Niklas gick upp klockan tre -.-,så käka vi middag.Mos med nå korvsak..Sen gick jag och napso ut och gick,gick in och läste lite.Sen kolla vi på tv,hade tråkigt så gick ut igen med napso,typ alldeles nyss.Då gick Rambo efter,hela vägen dit,typ en lång stig jävel,och hela vägen tillbaks,som en hund eller ett barn,haha ♥
Idag fyller katja 32 år,så grattis (; haha. Imorgon kommer det folk hit,typ farmor och farfar,riika och raymond och några mer kanske..tårta? Yes sirr.Mycket till mig? Noooooooo. :) jag är så duktig jag.
Ikväll blir det nog film,om pappa orkar åka och hyra med oss..det återstår att se :D men i think so.
Det var allt för mig denna kväll, seyaaaa hoes !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0