sunday

Ja vad ska man säga..gårdagen blev lugn med film och glass.Sov till 4-5 idag,ingen aning varför,känner mig lite krasslig(haha),så det var nog bra att jag sov så länge trots allt.Enda problemet är ju när man kommer att somna inatt..ifall jag är vaken typ sex,så sover jag inte alls,annars kommer jag inte upp alltså,haha.
Har ätit varma mackor till middag idag,sen dammsugare med pepparkake smak :o
men det var ju länge sen..så nu är jag hungrig igen :(  suuck.
Skola imorgon,slutar sent -.-  Jag och amanda skulle egentligen gå på Paramore imorgon på fryshuset,men fatta inte hur och vart man ska hämta biljetterna :s  men dom kommer ju säkert tillbaks nästa år,så det är bra :D

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0