Spanien !!

Igår morse åkte jag och mamma till mormor så duschade jag där.Sen kom Charlie Caroline och Ammi så åkte vi iväg.Tog bara 1h och 45 minuter till Skavsta.Svin kallt vare ute,jag och fisken hade bah tights på oss..regna å skit.Vi åt på flygplatsen och köpte tuggummi och tidningar och satte oss i baren medans vi väntade.Jag var så jävla rädd och nervös,konstigt nog eftersom jag gillade att flyga förut :O ahh medans vi väntade så rökte kvinnorna,där vi träffade typ..världens,världens sötaste kille.FYFAN VA SNYGG HAN VAR! jag doogdogodogdogo och DOG.hahah.
Sen gick vi in till planet,va tvungen att visa mitt pass(mugshot) -.- usch. Vi hitta ialf platser brevid varann.Och var tror ni den heta jäkeln sattes sig? Jo,framför mig ;) hahah mums.
Starten va äcklig som vanligt,men det gick bra.Väl uppe i luften va det helt lungt,och vi skratta så otroligt jävla mycket,haha.Säger väl sen om jag kommer på vad det va,väldligt mycket.Det var tre st flygvärdinnor,fast killar, så söta så ;)  Innan vi landade gav en kille en pinne med nr på till carro och sa ; From my friend in the back." haahahh så jävla söt :D men inget för henne tydligen :( hihi.
Sen landa vi,vilket va nice,rå fint ute från planet när det är mörkt.Lysen precis överallt.Mamma är ju flygrädd och när jag kolla på henne under landningen såg hon livrädd ut och höll händerna för öronen.HHAHAH.

Vi blev hämtade på flygplatsen av Steven.Åkte till lagret,kissade och åkte sen hit.Det tog 4-5 timmar,40+ mil :p  Men vi hade kul på väg dit ialf,sjöng högt som fan och va helt crazy!! Skön bil också :D  " Everybody Screaaaam,freee :d hahaah.
Vi kom hit typ halv två på natten,AS trötta.Jag och caroline gick och la oss typ direkt.

Idag vakna jag typ elva,vi gick ner till stan vid 1 och käkade på nån fiskresturang.Caroline fick ett till nummer av servitören hahaahh.Så gåre när man är het som en gurka ;)
Efter vi käka åkte vi och handlade,mat och sprit ungefär,haha.Åkte hem,och jag och carro har chillat på soffan med groggar och snackat skit.

Nu vankas det musik och matlagning.Äcklet kom precis,ska sjunga lite ITS A HEARTACKE(?)  och INTE hard days?! 

Imorrn ska vi sola och färga mitt hår,och sen förhoppningsvis ner på krogen och dansa lite :D haha.

peace in !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0