Saker ni kanske inte visste om mig.

Första gången jag gör det här i bloggen :O oohh ;)


* Jag är rädd för skit stora fartyg som är nära..

* Jag hatar bråk osv.

* Jag har äntligen fattat vilka som är mina äkta vänner.

* Jag är halv finne,and proud of it ;) haha.

* Jag har haft en kanin som hette Nasse.

* Varje ställe jag bor på spökar det !!

* Jag är as intresserad av spöken osv,men också jävligt rädd för det och har respekt för det.

* Jag hatar att komma försent.

* Jag har bara varit kär i 2 st .

* Jag gick typ inte alls i 7an och halva 8an men fick ändå bra betyg,G och VG,i slutbetyg i nian.

* Jag är ganska lättirriterad,mest på mamma.

* Mormor är världens bästa .

* Jag gillar att följa kändisar och deras mode.

* Jag vill bli journalist eller författare efter skolan.

* Favorit maten är Kyckling & ris/pommes.

* Jag har 4 katter och 2 hundar,här och hos pappa,sammanlagt.

* Jag äter jävligt mycket,svullo nr 1.Och borde rulla fram by now..

* Har fått ett nytt perspektiv på saker,och blir arg när folk har fördomar om saker de inte vet något om,och tycker inte att man ska döma folk efter utseéndet,(vilket jag själv gjorde förr och ibland nu,fast jag inte vill ;o )

* En gång när jag var liten och bodde på lommarvägen och åt godis varje dag utan att borsta tänderna,hade jag fem hål.HAHAH.

* Mina bästa barndoms minnen är från lommarvägen med ewelina ♥

* Jag vill flytta till pappa.

* Jag har bett en "blatte" att gå och knulla sin mamma,vilket resulterade mig inkastad i en buske.Jag var 10 år.

* Den här sommaren har varit den mest plågsamma sommar,men ändå härlig.

* Favorit banden är Paramore,smokie,Kim larsen och ganska mycket gammalt.

* Jag gillar och faller mest för typ ovanliga killar,konstiga och lite annorlunda.Fjortis killar är inget för mig ;)

* Jag hatade amanda från 4an-6an.Sen började vi va i 7an och nu är vi Piff&Puff och CC:D hahah.

* Kompisarna som är mest som familj är Sarah och Robin.

* Jag älskar att kalla Ammi för Ann-Marie :D (L)

* Jag går Media på rodenskolan.

* Jag bor på gräddö för tillfället..i snart 3 månader.

* Ska åka till Spanien nästa vecka..förhoppningsvis!!

*
Jag är smäll FET!

* Jag har blivit utnyttjad fast jag inte fattat det själv..

* Jag har piercing vid läppen sen två år.Ska kanske göra i naveln nån gång.

Shiiiet nu tänker jag inte avslöja nå mer :O haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0