mååååndag

Jag somnade typ vid fyra inatt,och var jätte pigg imorse :D Gjorde duktigt nog en macka att ta med i bilen och en stor redbull..kanske inte så bra,men what to do. Vi hade mdk första lektionen,så jävla tråkigt,satt i cafeterian istl.Sen ARL,hade kul i klassrummet,pluggade lite och skojjade :D haha.Sen var det lunch så jag,tommy amanda och holke gick till daisys eller hur det stavas,och åt chicken bits och hamburgare :D

Sen vare engelska,låna en engelsk bok,våran glädjedödande kvinna till lärare förstörde härlig musik i korridoren !!
Sist hade vi mpr,kollade på film bara sen slutade vi.
Då gick jag och amanda ner och kollade på New moon.O M G,säger jag bara.Hahah,så jävla kär i filmerna :D och edward och jacob ska vi inte ens tala om..tänk om det fanns såna killar på riktigt? Ahh..man kan ju alltid drömma.hö-hö.
Efter filmen var vi uppe i varv,det va en timme innan min buss gick så vi gick till kryddan,klädde av oss(jackorna,haha),och dansade,sjöng och muppade oss as usual.Riktigt kul faktsikt :D haha.

Sen tog jag bussen hem,kom inte så långt förns jag hörde två dunst under bussen.Ja,lyckat.Han körde över något.Han gick ut och kolla och jag bara tänkte för mig själv,har du kört på en katt så dödar jag dig din jävla idiot.Ungefär så.Haha men jag fick aldrig veta vad det var..hoppas inte en katt bara :'(

Nu sitter jag här,trött som ett luder och ska snart sova.Måste nog bara kolla igenom lite snabbt provet till imorgon,idrotts prov? Om näring? Eh..är det nyttiga saker eller? IG tack :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0