FREEEDAG

Sov ju hos mormor inatt,somnade typ 3 -.- men va pigg när jag gick upp och har varit hela dagen :o
Träffade helena (hades) på väg till skolan,hon har ju inte förändrats ;) Hade resurs först,vi gjorde typ ingenting? Klassråd eller nåt..Sen SH,jag valle simon och tommy redovisade våran grej..gick bra.
Sen hade vi typ lång rast,satt i soffan och slappa bah.Sist hade vi Mpr,Thomas satt med mig typ en kvart och hjälpte mig göra annonsen lite,så jag hann göra klart den,OCH rapporten,från början..flitens lampa har lyst i dag må jag säga (; ho-ho.
Efter skolan hämta mamma mig så åkte vi och lämnade ammi,sen till flygis.Vi kasta flaskor och jag fick köra lite bil :d haha,men bara liite.Vi var i affären typ 45 minuter,höll på o dö.Hyrde två filmer som jag ska se efter IDOL,om jag orkar vara upp så länge vill säga,,
Har precis käkat så nu är jag proppmätt!

När jag skulle logga in på msn när jag kom hem,så var jag tvungen att installera en ny version för att kunna komma in,men det är väl den nya konstiga? När bilderna är typ på andra sidan än vanligt..jag vill ju inte ha den men var tvungen,sen när jag tröck på Ja ,så funkar inte det heller!? Så nu sitter jag på Ebuddy och lever livet.suck.

Imorgon blir det troligtvis Täby c med sarah,mormor och mamma =D har inte lekt med saja på..månader! ;OOO men nu jävlar :D


snällt...;s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0