4 november

Imorse var jag sååå jääävla trött !! trött och sur..frös så inihelvetes mycket..hade typ frossa.Iskallt var det också på väg till skoolan,kan ju inte ha varit så trevligt sällskap dit haha.Vi hade ialf Mdk första lektionen,kommer fan inte ens ihåg vad vi gjorde.. -.- eller jo,prata om något typ och kollade på en film,med chips..så jävla äckligt,haha:D Jag somna ialf i 5 minuter,väldigt skönt.Sen vare matte,och JAG jobbade faktiskt ;o typ 12 tal..shiet,haha.Sen vare resurstid,där fick vi plugga på SH provet.Vi gjorde det ett tag sen gick jag jossan och elina till daisys och åt chickenbits ;D sen till coop och köpte godis .
Sen var det prooovet,typ ingen hade pluggat alls :p jag gjorde så gottt jag kunde..får väl se -.-
Sen hade vi svenska,läraren sjuk så vi kolla på film..hahah eller,en film spelades,men ingen kollade.Sen sista lektionen va mpr text.Skulle skriva notisar typ.Slutade 1640 -.- tjogo i fem liksom !! kolsvart ute..tråkigt.
Mamma hämtade mig,så åkte vi och handla en snabbis,sen hem.

Ikväll ska jag läsa min bok,börja på nån engelska grej,sen film dåå.
Imorgon har vi inga lektioner,typ nån Davinci dag? fel stavat säkert :D menmen,eeerå.
Jag och mamma ska sova hos mormor imorgon,och kolla på en visning :)

Kommentarer
Postat av: ewelina

hahaa ja, imorgon fyller jag år:D<3

2009-11-04 @ 21:44:04
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0