torsdag

Igår imorse åkte jag med mamma till sbk en timme,sen tog jag bussen till nt och gick till skolan.Kom precis i tid till matten,yey.Sen rulla dagen på som vanligt,hade lite resurs,SH och svenska.På svenskan kollade vi på tecknat Herkules. Är det bara jag som tycker att den filmen är bra?:p haha,den bästa tecknade skulle jag tro.
Sen sist hade vi mpr-text.Vi skrev notisar.Mötte oskar och patis,haha.En stund bah sen gick jag och skrev klart notskiten.
Efter skolan gick jag till Anna,mötte sarah.Mamma slingade håret..håret gick av..hon blev panikslagen,hahah.
Men jag och sarah gick och handla på kryddan till vår kväll.Mat och godis i stora lass!.Så gick vi tbx till salongen tills bussen gick halv 7.Det ösregnade.Fyfan!. Gick hem,diskade och laga mat.Jag gjorde den gooda såsen som mamma brukar göra ;) haha.Det blev as gott som vanligt,lövbiff och pommes (Y) proffs. Efter maten la sig sarah och hennes feta röv i soffan och käka godis,HAHAHA:D♥ jag va ultraseg när jag skulle duscha så hon bah skrek hahah.Duschade ialf till slut,i KALLT som VANLIGT! -.- uughh.Sen lyssna vi på musik och så.Sen gick hon och la sig i sängen och smsade,medans jag städade.Sen läste jag fem minuter sen slockna jag.

Vi gick upp typ 7,sarah duschade och vi fixa oss snabbt.Gick till bussen,massa skitungar påren :D kom fram typ halv nio.Chillade i cafeterian.Sen hade vi matte,jag elina holke amanda och tommy satt och "pluggade" i cafe.Efter det hade vi NK,s å  j ä v l a  t r å k i g t. Jag somna typ i 10 minuter ;o så det var ju lite segt på morgonen.Sen hade vi lunch.Elina hade popcorn påse med sig så vi gav oss ut och letade efter en micro på olika programs korridorer.Ingen hade nån,men estet hade :D så vi satte oss i en soffa sen och käka popcorn liksom,haha.

Sist hade vi datakunskap.Läraren va en kvart försenad,så det blev inte så länge.Jag gjorde bara en bild i ps och skickade den till han,sen lekte jag lite.
Efter skolan gick jag med jossan till station,så gick hon till F&S(galen,haha:D) och jag tog bussen till sbk.
När jag kom dit så körde jag,fick endast ETT motorstopp,och det var när jag tuta på ammi och sa hej,och skulle köra iväg sen igen,då självklart när hon tittar så får man det:p haha.
Sen satt jag vid datan lite och så.Vi kom därifrån skit sent,typ sex,och jag somna i bilen..det var skuunt.
Vi åkte till flygis och handla lite,jag köpte en parfym som är sviin god.En kopia på "kvinnan" , men luktar precis likadant:D Sen köpte vi donken eftersom klockan var 7 då.Sen drog vi hem.
Imorgon är det fredag,slutar tio i 2 så det är skönt.
Nu ska jag tvätta bort sminket och sen kolla lite på scrubs om jag orkar,sen blire sängen!





Kommentarer
Postat av: ewelina

den där rosa parfymen? :D

2009-11-13 @ 19:29:36
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0