torsdag,fredag & lördag

SHIIIT va seg jag är dååå. detta kommer ju ta en stund att skriva. kommer typ inte ihåg nåt haha.

i torsdags på valborg,hade vi bokat bord på ett glas,och innan vi gick dit tog jag några stänkare,huhu. sen gick vi ner vid sju med ammi,mamma,sören,carro,oskar och gluggen.Jag bah käka och sen gick jag ut med amanda,amanda och elin.Vi gick upp till södra(min kondition fick ta stryk) och kollade läget där..det va ganska så dött där så jag och amanda gick ner på stan och leta efter nån spelning som skulle vara..det va typ värsta bingolottot :O XD helt jävla lame.så vi gick upp till södra igen..vi gick upp och ner ganska många gånger för att sammanfatta,höhö.Efter ett tag på stan gick vi hem till mig,jag elin & amanda. ...kommer inte ihåg vad vi gjorde..typ lyssna på musik å chilla? :D chansar jag på,haha.

fredagen gick jag upp typ vid 12,då färgade mamma slingor på mig,vart as nöjd :) så nu är jag blond..med lite mörkt underhår :d wihoou. sen åkte jag,mama,niklas och nordstedt till gräddö för att sonny fyllde år.Men först stanna vi på flygis och köpte tårta! haha.När vi kom dit så satt vi där ett tag sen åt vi smörgårstårta och prinsess,as gott:d hahah. sen efter ett tag åkte vi till ullis och hälsa på henne,max och matilda :) var där en stund och sen åkte vi till nt och lämnade niklas och nordstedt.Sen åkte jag och mamma å hämtade sarah i harka,.då var klockan runt 9 gissar jag..Sen så tänkte jag och sarah åka ut till gräddö igen,för sonny skulle ha fest där,men vi hade ingen skjuss,men så fick vi veta att niklas,joel,blomm och pata skulle dit också,så efter mycket tjat och skit fick vi åka med:d haha vi fick egentligen inte plats typ,men lilla potan satt i blomms knä,så det ordnade sig ;)

Vi kom ialf dit typ 11-12.Då var flippen(?),emma,max,sonny och rizah där..kanske glömde någon..aja.det var musik och chill.Sarah och jag började shotta våran vodka,vi våga inte fråga om cola,så vi tog rent haha. efter ett tag tog jag en öl,ÖL! haha hatar de egentligen,men jag åt vindruvor med :) hahah så körde några öl spelet,och niklas sa att jag inte fick va me :O men jag va med i hemlighet :) hihhoho..så fick jag höra av rizah att jag är lik min mor..bahyey! -.- ..haha.
sen sa niklas att jag inte fick dricka nå mer,men då tog jag en till öl,i hemlighet också :) hhaha.busig ! sen då tappade jag min mobil och då fick jag värra skrattanfallet,hahaha tyckte det va AS kul ! !!!

sen typ hoppa jag studsmatta och ramla ner från den :'( ..ingen hjälpte mig :@ huoh. sen kom typ sofie och några..kommer inte ritkigt ihåg..men sen kom ialf grädden fram !!! g o t t .hahah,jag bah spruta på max och alla :D lite sexigt tycker jag.hihi.
Lite senare gick jag in i sovrummet och där hittade jag max och dukati som ligger och halvsover,jag bah skriker på max så han röck till,så gick jag därifrån och hämtade spagetti,råa,så gick jag tillbaks,var as trött,så jag bah sa att han skulle maka,så tjocka jag fick plats haha.,var typ as trött.så vi låg där och prata ett tag om allt möjligt..mina byxor som va sönder..pizza,,kebab..så visa jag hur min bh knakar,hahaha..dont ask liksom. Sen hörde vi hur tyst det blev i vardagsrummet,så sitterom och tjuvlyssnar,hahaha.Niklas bah ; vi hör er så ni vet!. bah shit,får man inte prata ?! :p sen frågade max vad vi hette i mellannamn,sarah bah: sarah johanna hannele bengtsson..max bah ; johannahannelé ? HAHAH så jävla kul det var,hanneléééé XD

sen massera jag blomm med två fingrar..hhahhaa så jävla lame,men what to do när man är trött?!:)
ialf sen började det lugna ner sig lite och folk åkte hem,förutom jag sonny max och sarah.vi tjaffsade ett tag om vilka som skulle få sova i sängen,men till slut vann dom -,- så vi fick sova i soffan,..jag sov så obekvämt så jag vakna ett x antal gånger,..

Söndag :
jag vakna av två sms : jag är i sthlm :)  och ,nu är jag hemma :) hahaha,fick ett gott skratt på morgonkvisten :p klockan va typ 9-10..sen somna jag om typ..sen vid 11 kanske,kom kjelle och anneli..som tur va hade sonny varit duktig och städat efter festen,så dom va på bra humör :p ..när vi hade gått upp fick vi städa lite till,diska och dammsuga..sen åt vi frukost och så drog vi vid ett,för vi skulle med bussen.Tog typ as länge innan vi kom hem,bussen åkte massa cp genvägar :p
Men när vi kom till stationen så var vi lite lata,jag och sarah alltså,så vi tog grind bussen hem till mig,.vi åt och kolla på tv :) sen följde jag med henne lite med min sparkcykel hahaha,men jag var tydligen för seg så jag fick vända XD haha<3
förklarar som en stövel,men jag följde henne när hon skulle till stationen igen för att åka till hilmer ..hoho.
Sen när jag kom hem igen duschade jag och mötte carolinenorrköp,så gick vi till ammi.Satt där ...drack redbullåV..sen skulle sören och oskar kolla på fotbollen,men dom hade inte kanalen så vi åkte hit,.så gjorde jag popcorn till mig och drack en öl,sen kom amanda och elin. Vi satt här ett tag sen gick vi ut,.till grind och så..skrämde upp oss själva (: haha,sen gunga vi gungbräda,flög som ett jeffla löv !! sen gick jag hem och nu sitter jag här som vanligt,ska bli jävligt skönt att ta bort sminket och sova i min säng :d 
blev ganska mycket text..men har delat upp det så gott det går !!hahah :D

imorgon vet jag inte vad som händer..ska kanske ha piknick på södra =) ..vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0