inte pinsamt alls..

Imorse hade jag gäster så jag kunde inte va med på första föreställningen i aulan..Jag mötte amanda halv fem,så gick vi upp till skolan,där vi fick jättegod macka och juice! :D ..sen träna vi lite på dansen...och stackars mussemange kvävdes nästan av mackan när han skrattade hahaha,helt lila i fejjan!..Efter "fikat" gick vi ner till lougen(?) aja,omklädningsrummet under aulan,haha.Där sminkade vi oss och bytte kläder osv,jävligt varmt där nere alltså.,Innan vi visste ordet av det,började hela skiten,vi stod på siderna och väntade tills det blev våran tur...jadu,för att sammanfatta ..fail ? AHHAHAHA,ibland blev det väl bra,men vi typ skrattade och hade kul ialf,och jag hördes tydligen som vanligt när jag garva hahah (: ..Mamma,ammi och caroline var där och kollade ..he-he..och så har jag värra bonken på kinden!!! så jävla irriterande.usch.
Ialf,efter allt åkte jag och mamma o handla på norrköp,jag fick mina välförtjänta lysmelk! ihihi.
Nej,nu ska jag käka och sen gå ut med piff !
Video kommer sen,av när vi dansa..man ser dock ingenting.hahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0