fredag+lördag

Fredag : Amanda sov här,och vi gick upp kvart över sex för att hinna med att klä ut oss..vi skulle vara cowboys(girls),så vi lockade håret och jag lånade niklas shorta haha.Sen åkte vi till skolan,hade matteprov på morronen..vet inte riktigt hur det gick men..sen fick vi ledigt för att fixa oss inför fottot..hoppas det blev bra,men tror inte det för jag satt på marken och vred midjan så jag såg ut som ett sumo :) efter det var det engelska och SO,som amanda somna på,och snarka hahahah fan va kul det var ! och jag väckte henne liksom inte,väntade bara på att helena skulle säga till henne haha:D
sen efter slöjden slutade vi,då gick jag och amanda hem till mig och väntade på att mamma skulle komma hem,sen fick vi skjus ner på stan av henne och anneli,i magnumen!! as najs.Efter jag fick pengar av mamma gick vi ner på marknaden,och vände..så gick vi på stan istl ett tag och tbx till marknaden.Vi åkte 2st karuseller,asså på den ena höll jag på att flyga till det andra sätet,helt jävla galet !! hahah jag höll i mig för livet,och det känner jag i dag i mina armar,haha.
Sen köpte jag minkyssar och sockervadd :) Sen satt vi utanför kryddan lite,sen kom anneli och mamma igen,vi drog en runda på stan och sen åkte vi hem.Då gick amanda och mötte elin och jag var helt slut,så jag skulle precis lägga mig,när anneli ringde.Några polacker i en röd folkabuss hade tydligen kört runt vid grindarna ute i sbk,och en typ "raggarbil" stod mitt ute på plan,så jag,mamma och anneli åkte ut till sbk,vid 9.Då såg vi inga där men vi ringde och tipsade polisen,och ställde in bilen i verkstaden.Sen åkte vi hem igen och jag somnade på dirren.

Lördag ; Gick upp vid ett...och nu är klockan fyra,har inte gjort så mycket än faktist,haha.Men nu ska jag ialf duscha och sen gå till nyponvägen tror jag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0