6 maj

idag börja dagen med teknikprov,men jag hade såklart pluggat på helt fel papper,så får göra det igen nästa onsdag.Sen var det svenska,fick tillbaks Recensionen och strindberg provet,vg och vg- ..wi h o.Sen vare lunch,äcklig tacos så jag käka typ 6 hårda mackor :o haha.På rasten satt vi ute på bänkarna och bah chilla.På musiken var det ovanligt lungt,gjorde nå papper,fast jag spenderade tiden mest att klia mig på röven,PÅ röven,inget annat. haha.
Sen var det biologi,så otroligt tråkigt alltså..kollade upp vilka rapporter jag ska göra..var typ 6 st ..he-he..
Efter skolan gick jag till mormor,mamma var där.Men var så trött och på dåligt humör så jag tog en sockerkaksbit och gick hem,hahah.När jag kom hem gjorde jag en smoothie,mmmmums,och kollade på top model,kritiserade alla fula bitchar,te x en viss,jade..vill bara klappa till´na.Efter ett tag kom mamma hem med pizza till mig :o ..det smaka väl inte helt fel iihih.Vid 9 gick jag ut med amanda,vi var i solbacka sen gick vi till konsum och handla cola i flaska..as mumsigt.
Sen kom en liten blå bil och körde runt oss typ 5 gånger,fram å tbx,.och jag bah sa till amanda,snart kommer dom stanna och prata med oss.och vad gör dom den 6;e gången? jo,stannar och pratar :) Typ ; Tja..vad händer ikväll? jag bah drog ignore och kolla på mobilen,medans amanda stod där och mumla nåt till dom,hahahah,stackarn,jag bah lämnar henne i sticket :) haha.Efter ett tag gick jag hem och tog en varm,as skön dusch..fick lite skäll av mamma osv,hoho.Och nu så sitter jag här och skriver..fryyyser,ska sova strax,för imorgon är det nationella i matte och engelska,muntligt..wish me luck säger jag bara.engelskan går väl an,men matte? muntligt? räcker det inte att se på papper att jag är värsta iq befriade ..topsen?! hahah shit,.Sen ska jag och amanda ha gympan också..med bra musik ialf :D hihih..vad är det mer då...ah,juste..marknad i helgen,ska gå med amanda och kanske några till..får se vad som händer :) På lördag kommer nyponbacks familjen hit på middag huhu :] ..
gunatt

Kommentarer
Postat av: caroline

HATAR JADE

2009-05-07 @ 08:15:00
URL: http://akca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0