31 maj

Idag gick jag faktiskt upp klockan nio! Sen duscha jag och fixa,så åkte vi till mormor och växla pengar.Sen till donken och köpte en milkshake och kaffe(a) ..mår illa i bilen annars :D ..När vi kom till täby var det nästan inga folk alls,men det blev ju förstårs mer under dagen.Vi kom dit vid 11 och gick runt och leta efter klänning..jag hitta en vit på SALT som jag köpte..och så köpte jag jeans-shorts och jeans-kjol,några tröjor,en "klänning",en BH..så ska jag köpa skor och en till bh här norrtälje i veckan..hoho.
Efter täby åkte vi direkt till mormor,för det är morsdag.Där grillade vi och hade det mysigt,men jag var tvungen att gå lite tidigare för jag har massa skolsaker att göra.Vid nio kom ammi,mamma och sören hit och tog en "spanish" coffe(stavas?)..sen drog vi till konsum en snabbis och köpte läsk.
Imorgon är det matteprov,engelska läxa,nationella i biologi och engelska..låter ju skojjsigt.
Anyway,här är lite saker jag köpte ;



Känner mig ju så otroligt jävla lame när jag har klänning,haha.
(den är vitare irl)




Hos mormor ;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0