30 maj

vakna vid tre idag,låg och dega i sängen ett tag,sen gick jag upp och drog på mig kläder så gick jag ner till bryggan nedanför mig,där ammi & mamma låg.Dom hade vin,bröd och vindruvor och lite gott.Vi låg där och sola till sex ungefär sen gick vi hem.Vid nio gick vi till konsum,jag & mamma och handla mat..så vi åt kött klockan halv elva..hehe..men gott som fan vare ;d ! Nu är jag mätt som tusan och sitter och gör lite biologi frågor..blir så arg när svaren inte står i boken,eller när det är as långa svar..pallar fan inte skriva ner allt ;p ..Ska väl sova snart känns det som..

Imorgon ska jag & mamma till täby och köpa klääder!!!:D hoppas jag hittar nå bra byxor som passar tjocka mig,och en viit balklänning..känner mig as töntig när jag har klänning och ska va så jävla fin..så tjejig är jag faktiskt inte :o haha..
Igår var det jävligt kul förresten..men har så stor jävla ångest för några saker jag inte gjorde..suck ;( ..skulle ha lyssnat på Elin..huhu. :'(
Aja,man får väl fler chanser..hoppas jag.
Bara typ 8 skoldagar kvar!!! jag vill inte sluta !! :'(:'(
Men på onsdag ska vi iallafall till grönan med klassen! :)
siiiiya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0