27 maj

jadu,vart ska man börja?
Mötte Amanda,vi kom lite försent till fysiken men ola är så cool så han bryr sig inte.Där gjorde vi nå sak med klockor.Sen på svenskan hade vi nationellt muntligt..satt mest tyst jag...hoho.,man får ju ingen syl i vädret ffs! Sen matte,och gott folk,gissa vad? jag fick äntligen G på provet jag gjort om ett x antal gånger !! wihuu.Sen vare typ 1½ timmes lunch..vi typ gick ut en sväng och hängde i korrisen.Sen vare musik,och eftersom det var sista gången vi har musik med ingrid ever,så hade vi kareoke..det var ju kul..hade luftsamtal med tman..,typ.
Sista lektionen var kemi,där hade vi nationellt också,labb! Det gick väl hyffsat,fatta ingenting,men jag bah tänkte; go with the flo,så funkade det väl en aning.Efter skolan gick jag och amanda hem till mig ett tag,bytte kläder minst 10 gånger,innan vi tog cykeln till stan..vi hade ju då lite problem med den satans cykeln,den hade ingen pakethållare,så jag fick jävligt ont i kuken :) haha.Och stackars amanda då,fick cykla med heffaklumpen bakom sig ! Sen ramla vi ju självklart en gång också.Till slut kom vi till kryddan och vi bah öste som vanligt,eller jag öste..haha.Sen gick vi till parken och satte oss först på en bänk,men då ska det självklart börja spöregna och blåsa som satan,så vi satte oss under ett träd ,haha!..
Efter en stund där under gick vi till lekbåten? haha "-TJORVEN!" HAHAHAHA!
Sen kom ammi och mamma & hämta oss,vi gömde cykeln i en buske,hoho.Vi åkte till flygis och jag och amanda hitta bollar,och körde klockan,så råka jag skjuta bollen rätt i fejjset på henne ! HAHA,så kommer en som jobbar där och bah ; ni vet att ni inte får spela boll här inne va? jag bah ; mm sure. hhahah,så jävla kul,amanda bah la sig på golvet och garva :D vi har typ vait nära på att pissa på oss hela dagen :) så ni vet..huhu.Sen skjusade vi ialf hem amanda och ammi,och när vi kom hem städa vi lite och snart blire matmat in my heart :).
Imorgon är det torsdag,vilket betyder detta
; Muntligt np i matte och eng,.
; Eng läxa.
; Göra klart boken..good luck.
sen är det väl nå mer kul.
usch,är så mycket att göra att man bah pallar inte.
Fick ialf pengar av pappa idag,så nu kan jag shakka lite kläder.

skiter i stavfel,orkar inte läsa igenom igen,hihohu.


Kommentarer
Postat av: • • Amandah • •

Hon är ju RÅSNYGG :P

2009-05-28 @ 19:19:24
URL: http://devingle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0