22 & 23 maj

Natten till fredag höll jag på att dö.Jag och sarah hade lagt oss i mammas säng,vi var ensamma hemma.Så gick vi och la oss vid 3,så vakna jag halv fyra av att det var så jävla varmt och att sarah snarka..Då hörde jag att någon höll på med mikron..men ingen var ju hemma förutom vi så då var det ju Jens tänkte jag,luckan på mikron öppnades och stängdes och sattes på och av,jag var så jävla rädd så jag trodde jag skulle dö,låg helt blixt stilla till halv sex ! slog hårt som fan på sarah och berätta vad jag hade hört,hon bah klappa mig fint på benet och bah det är säkert ingen fara,och somna om på en sekund.Sen hörde jag hur dörren öppnades och att någon stod på listen,och jag låg med kudden för ögonen..sen hörde jag någon hosta ,jag bah skrek NIKLAS?! så säger han inget,men det var han !! idioten vöttu,förstörde min skönhetssömn totalt! arg som fan var jag,men glad att det inte var Jens,hahah.

På fredagen på dagen blev det lite problem med drickat till kvällen,men det ordnade sig.Sen duschade jag hos sonny,för vi får inte duscha här innan mattan har torkat? eller nåt.Efter det hämtade jag och mamma Sarah,så åkte vi ner på stan och lämna kartonger,sen till donken! fy satan vad gott det va ! huhu.Sen gick mamma till Ammi,och så kom det folk.Ska se om jag minns alla ..jag,sarah,niklas,blomm,johan,joel,frekke(?),lollo,jossan,thomas,pata..kommer inte på någon mer,:D var väl dom..vi typ spela ölspelet och dunkadunka musik! hoho.
Vid 12 drog alla förutom blomm,.han och niklas gick ut en sväng,jag & sarah med,dock inte tillsammans..alltså jag & sarah gick inte med dom...haha.
vi satt på gräsmattan i regnet och det är det ända ni behöver veta:) mohaha.Jag älskar sarah johannajohannelé hannele bengtsson!!!
Sen sov vi,och jag hatar min telefon :) ..varje gång jag var as nära på att somna så ringde antingen min eller sarahs telefon,och till slut kasta jag iväg sarahs! hahah :D<333.

Imorse vakna jag vid 9-10 av att sarahs dator sattes på..med hög volym,efter det kunde jag inte sova,så jag låg i sängen och gnällde tills jag somna igen,hahah.
Nu har sarah åkt hem och jag väntar på mamma.Ikväll ska jag bara plugga..fyfan vad kul.



Kommentarer
Postat av: ewelina

frekka, heter han ;)

2009-05-23 @ 20:46:40
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0