16 maj

inatt sov jag as skönt,vakna vid 10,gick upp och pissade,somnade om till 12.Gick upp och duschade,sen kom ylva & mamma och hämtade upp mig.Vi åkte först till görla och skulle kolla på nån affär,men den var stängd så vi åkte till ÖB och kollade lite,drack cola utanför i solen.Ylva är skönast i världen,haha:).Sen åkte vi till ann-marie,ammi,och va där en stund,sen åkte jag ylva mamma sören och ammi ner till stan,till gamla bistro,locanta?.Där satt vi och åt,jag tog en glass och sen asgoda räkor ;o:D..seeen handla vi lite och åkte till ammi.Där grilla vi lite och sen åkte vi hem och kolla på eurovision song äckel.Kollade på sverige,sen tröttnade jag..det var en jävla psyko tjej jju . .. vad har hänt med världen?

Sen har jag bara suttit & pratat med folk på msn och lyssna på musik.Maria(grannen) och några gubbar är här...dom typ tjaffsar imellanåt.,.hoppas dom går snart så man kan få sin skönhetssömn..he-he,.
Juste,idag när jag satt och kollade på tv,så sattes radion på :) det var Jens det.haha seriöst,den var inte på,och helt plöstligt hör man hur knappen trycks in och en tjej börjar prata på radion XD jag bah satt kvar där ...sen när jag gick sa jag till jens : nu stänger jag av radion och tvn,men du kan sätta på dom senare om du vill.hahah.men han gjorde inte det :) Imorrn händer inte så mycket..chilla riffen bah.. -.- haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0