13 maj

imorse kom vi till skolan safe and sound,alltså ingen spindel :) men vi kom lite försent dock.Teknik var det då,gjorde klart min monstertruck ! ägde ut alla andras.Sen var det svenska,Helena var inte där så vi hade ullis som vikarie...den där kvinnan asså..hates her.Sen sprang jag iväg på en visning i solbacka,men vi gillar den på knutby bättre ..sen åkte vi till willys och handla till sbk,sen släppte mama av mig i skolan igen.Då var det rast,sen musik,sen sluta vi !. Då gick jag hem och åt flingor..och jag var och handla nyss med mamma.Är så hungrig så jag tror jag dör,trött som fan,hatar allt och alla,vill skrika på folk för dom är så jävla FULA!!!!!!!!! argarglacklack..fattar inte varför... ;s  pga tröttheten och ingen mat i guess,haha som ett litet barn.Det är ialf inte PMS,som ni säkert tror.
Ikväll ska jag bara duscha och kolla på scrubs..sen sova !! för imorgon är det skolmaran..yeeeeeeeey !.typ as långt,men jag & amanda ska gå och kanske ta en liten sväng in på ,..färsna café?;);)..och vi ska ha äpple med oss !:OO efter maran ska vi äta pizza på arenan !! wihuuu (:


DET FINNS INGEN FUCKING MAT HÄR OCH KATTEN GÅR OCH SKRIKER SNART SÄTTER JAG EN STRUMP JÄVEL I HALSEN PÅ HENNE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Kommentarer
Postat av: Amandah

Va hände me "Snart åker Zimba i väggen"

hahah xD

2009-05-13 @ 19:34:34
URL: http://devingle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0