11 maj

ola ola.

imorse när jag vakna var jag fett pigg..men mådde illa som satan och hade värsta huvudvärken,så jag stanna hemma.Jag har bara sovit..inte ätit så mycket faktist ! ;o ..,
Imorgon är det nationella i kemi..och mamma köpte hem kanelgifflar och cider till mig bah sådär :O så jag ska sitta och smaska på det imorgon,för jag VET att jag inte kommer att kunna ett litet skit,hahah,det är endå mig vi pratar om. Oh,juste amanda sa att jag fick G på matteprovet,WOHOOOOOO! ..men imorgon efter skolan ska jag typ prata med anders...abuhuu :'( ..
Planerna för ikväll är att jag ska duscha,plugga lite och kolla på film ! typ samma rutin varje dag,höhö.men det funkar.




söt (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0