10 maj

yoo.
idag gick jag upp vid 12 ;o ..sen åkte jag,mamma,ammi,caroline och sören till visningen av lägenheten.Den var fräsch och fin,men fett liten...får väl se hur det blir med det.Sen åkte vi och handla..sen kom dom som ska köpa våran lägenhet hit för att skriva på nå papper..jag har ialf ett krav som jag ska få när vi flyttar,en stor säng :D så man kan ligga två kanske ;) höhö.Efter dom gick så åkte vi till mormor och morfar och åt middag..alla va där..typ carro jag charlie calle och casper,och dom vuxna då.
"never hit a woman,never hit a woman.Ross bruises like a peach." HAHAHA fel stavning men whatever.ett litet inside joke,.japps.
Nu så bah sitter man hära och ska hoppa in i duschen snart..sen kolla på film :)
Imorgon är det nationella i engelska troligtvis..vill bara få det överströkat..hoho.,sen får vi tillbaks matteproven..,lär ju bli same old same old.

Kommentarer
Postat av: ewelina

LUDWIIIIIG!

2009-05-10 @ 20:34:58
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/
Postat av: Amandah

Du och jag i den stora sängen (L)

2009-05-10 @ 21:05:35
URL: http://devingle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0