tisdag

idag hade vi bild i typ 2 timmar,sen lunch..och efter det var det fysik prov..konstigt att säga detta men,..det gick bra ;O haha,kunde svara på alla frågor ialf.sen hade vi kemi,as tråkigt ! fattar nada alltså -,-  sen hade vi gympa,vollyboll..det var bara fem tjejer där..dom andra...var borta.. hömhöm..det var ialf kul och efter det hade jag matte prov,och det gick som vanligt SKIT DÅLIGT! jag pluggar alltid på fel saker också ;o -.- .. vet att det blir ett till sött IG på det..återstår att se.
när jag kom hem städa jag lite..smsade amanda ,skulle fråga om vi skulle göra något eftersom det var så jävla fint väder! ;o men hon var hos hästen :)  hoppas det blir mera soool ! ..
imorgon är det onsdag..den trögaste dagen på hela veckan,ialf i skolan..ser icke fram emot det..men bara amanda ofc :)
nu ska je snekke med franku liitt sen suva !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0