sjukhuset

idag har det varit lite fram å tillbaks hela tiden.Jag gick till skolan och gjorde nationell uppsats på engelska,vilket gick as dåligt...hade inte lust att skriva..hehehe.Efter det åkte amanda hem för hon va försyld..då såg jag att mina händer va helt cp..om det där som jag inte säger.haha.då bad jag mamma hämta mig.så kom hon och då åkte vi till mormor och var där tills klockan elva,när vi åkte till sjukhuset för min tid..och när vi kom dit var inte våran husläkare där,som vi skulle träffa..hon är helt cp..typ retard ;o ..men då gick vi till en hudläkare islt,och hon var jätte snäll :D  vi fick remiss till nya sjukhuset för blodprov..så vi skulle komma tbx vid halv 3..och jag gjorde nå halsundersökning där. så då åkte vi till donken och handla :d  såååå åkte vi tillbaka till mormor och åt.sen till apoteket och hämtade ut tabletter som vanligt...sen drog vi hem en stund..sen åkte vi till nya sjukhuset och där fick jag ta blodprov..fyra rör..det var JÄTTE SKÖNT ! haha trodde det skulle göra as ont,men det va lite mysigt :) haha..och sen fick jag pissa i en plast burk.
efter det åkte vi och handla på flygis och sen hem.
jag tog 12 kortison tabletter innan vi åkte och tog blodprov..och läkaren sa att man kunde bli pigg på dom,och det blev jag sen när jag stod och stekte pannkaka ! :D  jag gör godare än mamma :o haha nä,nu ska vi inte vara dumma.

 sköööönt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0