pissed off

är så jävla sur nu.sur! så otroligt trött på allt. tur att man har en blogg man kan skriva i så jag slipper slå ner varje människa jag ser. känslomässig ostabil skulle jag kalla det. imorrn har jag matte prov,och det kommer jag få ig på som vanligt,då har jag 2 matteprov att göra,ett teknik,kemi prov och en recension..OCH 6 labbrapporter till FITT biologin.
så jäävla kul . oh juste,ett engelska förhör också. och sen då.har jag en pappa? hm,känns inte så. jag har inte ett jävla öre att köpa kläder för,måste gå med samma jäffla kläder hela tiden.och anneli vill ju som vanligt inte fixa håret,så då måste jag till en hor frisör med. sen är det a blast att ta mediciner hela tiden. SOM VANLIGT. är ju som ett jävla mediciniskt projekt som man testar sjukdomar på. bältros,herpes,virus,nässleutslag. fattas bara hjärntumör.nej vänta,har ju det med !

S U G  M I N  K U K



och jag behöver inte höra hur bra det går för dig vöttu,hur hjälper det mig ?


alla är så jävla cp.,




en glad nyhet är att jag ska till täby C imorgon med min syster.men så var det ju de med pengar...kan man få köpa mat då kanske ? tur att man har en snäll mamma ialf då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0