lördag

idag gick jag upp runt fyra..hehee,så skönt att sova :D vaknade av ett sms från saja :) jag skulle ha gått på stan egentligen men jag orka inte..senare åkte jag & mama och handla..vi panta 2 svarta soppsäckar med flaskor..typ 200 spänn blev det ;o  sen åkte vi till donken för att handla mat till moi..ja skulle betala själv så jag öste på med kyckling meny,cola,milkshake och glass :D haha andersson'are alltså..lägger pengarma på mat .. hehe =D..
när vi kom hem käka vi och jag fick kramp i magen..kollade på melodifestivalen..och jag hatar att erkänna det men hon som vann var ganska bra...ball röst ialf ..annars tyckte jag att hon såg lite maskulin ut..helena nr 2 liksom..efter det svulla jag godis och kollade på film med sexiga josh ! imorgon ska vi till ylva tror jag.. :)
på tisdag har jag fysik och matte prov..och på fredag utveckligssamtal -,,- men efter samtalet ska vi till täby C satt :D ..något att se fram emot..








du försvinner för fort :(   känns värdelöst när du inte är här..bara rutiner dag in och dag ut...Ospännande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0