jens

igår spela jag,sarah,ammi och mamma anden i glaset,eftersom det har hänt saker här..orkar inte berätta, kanske sen.
det var rå läskigt asså..klockrena svar och sånt..han heter typ jens?..ölander.. och jag får inte kalla på han längre :| :((.
menmen...nu har jag städat upp soffan och det..jag & mama skulle gå till arenan för pizza men jag vet inte om jag pallar gå ;d om vi gör det pallar jag ialf inte sminka mig :D
imorrn är det skola!!!!!!!!!! pallar inte..tror jag håller på och bli skoltrött..hoppas inte..jag får så stort damp på min recension som jag tror skulle vara inne....för typ 2 månader sen..im so fucking screwed..även om jag gör klart den och lämnar in den,hur stor är chansen att jag få betyg på den?..fan. det enda bra är väl amanda =) hihi
ont i magen har jag också.
over and out.

Kommentarer
Postat av: Amandah,

MALIN :D <3

2009-03-01 @ 21:17:27
URL: http://devingle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0