Fredag

somna halv fem i morse igen,så jag var pigg på morgonen men övertrött i skolan,haha.stackars amanda som får stå ut ! ;o  vi hade np - engelska direkt på morgonen,först läsförståerlse,och sen rast,och sen hörprov...det gick väl sådär...dom pratar ganska otydligt på banden så...vet inte riktigt hur det blev.
efter nationella var det lunch och sen SO..jag var kåtare än nånsin på T-man ! hahaha..innan slöjden hade jag och amanda ett litet snöbollskrig :D var lite ruuligt (;  ..sen var jag as trött på slöjden,fick typ inget gjort,bara garva hela tiden och prata ...och på vägen hem var det snöbollskrig igen,men inte för att vi ville ;o blev attackerade som vanligt,och en bög putta nästan ner mig i ett dike ! ;O och sparka mig på benet :( hahaha. aj liksom -.- ..
när jag kom hem var jag vaken en stund,men vid 4 somna jag till 7 typ :d det var as skönt ! :D sen kom ylva förbi en snabbis och sen åt vi. har kollat på massa filmer dom senaste dagarna ..mest med joshie i då ;) hahah.
jag kollade också på Bolt igår och idag,den var faktist bra måste jag säga !:o  fast jag hatar miley cyrus jävla röst -.- förstör allt bara, hahaha .. Imorgon ska jag och mama ner på stan...ska kolla lite krann bah,kanske hittar nåt kul..vet inte än vad jag ska göra på kvällen..well well,nu ska jag kolla på en till film med josh ! :DDD
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0