!!!!

asså vad fan är det för fel på dig? jag fattar inte varför jag ser upp till dig och känner att jag kan prata med dig om typ allt,när du inte är speciellt lyckad ! jag blir så jävla arg på mig själv för att jag aldrig kan släppa dig,det har alltid vart du ,du,du liksom DU!!! du är bara speciell.och jag antar att det alltid kommer att vara så?och sen är du så jävla hemlighets full och säger ingenting,medans jag berättar allt jag kan ;o! och sen är jag inte tillräckligt "cool" , för att jag inte går ut och super skallen av mig varje helg,.pftss! jag är mig själv,och varför skulle jag vara nån annan för att göra dig nöjd?? nejtack,jag sjunker mig nog inte till din nivå .

och sen du,..jag ångrar en del med dig..säg inte saker om andra och sen gör det själv.

är jääääävligt arg just nu och vill bara skrika ! -.-
och allt är pga dig :)
försvinn bara.
försvinn.





fast endå skulle jag inte klara om du gjorde det.
FAN!

Kommentarer
Postat av: caroline

vem är denna lilla jävel som får sig så arg?

tell meee...

2009-03-06 @ 18:28:25
URL: http://akca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0