b-day bög

i fredags försov jag mig en timme,men gick till skolan sen :d  där hände det väl inte så mycket...efter skolan så somna jag typ en timme...sen åt jag och mamma middag,så gick hon till kjelle och jag var vaken till typ 1,så gick jag och la mig.sen efter en halvtimme typ,så hör jag att mamma kommer hem,med vanessa och robin. så jag gick upp..lite småsur för det kliades jätte mycket under mina fötter ;o :D..men så gick mamma och vanessa och la sig,och jag & robin kollade på film,på smällen,som han somna till,höhö och jag med efter en stund :D imorse duschade jag och så hängde vi lite och robin klaga på min plattång som vanligt -.- tills han åkte hem haha..    idag fyller niklas år,18 ! så det kommer runt 20 pers snart :| hoppas maten räcker hehehe..och sarah kommer ofc ;D näääej nu ska jag äta nåt och locka håret !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0