tiisdag å onsdag

Igår åkte jag till sarah och sov där.Vi bada och det var hur varmt som helst!!!
Sen hitta vi massa grodor,paddor på vägen hem :)<333 När vi kom hem åt vi och kollade på tv.Somna typ tre.
Gick upp elva och låg och solade i två½ timme..och nu är jag en bränd fisk.På magen och bena..as röd..he-he.
Men det blir ju brunt sen såatte.. Mamma kom och hämtade mig vid sex,så åkte vi och handla lite på flygis och nu är jag hemma.Ska snart hoppa in i duschen,sen sover jag nog..är så jäkla trött!
Vi tog massa bilder med min mobil,sen gjorde lilla smartasset sarah något så nu kan jag inte lägga in dom på min data.. (; menmen,får väl försöka fixa det..lilla snutten!
Nu ska vi inte till pappa i helgen,utan det blir nästa istället..ville ju åka nu men han ska jobba i en vecka. :(

Imorgon ska det komma några snubbar hit och kolla på badrummet tror jag,så jag går till mormor typ halv åtta..-.-
ska hjälpa henne lite mer.
Usch...jag saknar nån..;o känner mig as konstig XD hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0