Tisdag

Imorse väckte Amanda mig som vanligt,med sms och frågade om jag var vaken.Jag svarade Japp! och somnade om,haha.Så väckte hon mig igen sen vid tolv och då gick jag upp! Packade ihop lite saker i väskan och så blev jag hämtad av Amanda så åkte vi till Lunda.Det var inte så mycket folk där men ganska många som vi kände . ... .. .så jävla typiskt,ligger och pratar om "den",så kommer den!Eller ja..skit samma,några från klassen var det.
Jag & piff bada jätte mycket och stekte,och så handla vi pommes 2 gånger i var,haha! Och han som sitter i affären var ju lite söööt kanske..mja.Haha.Vid halv fem åkte vi hemåt och jag har fått lite färg ialf,mest på axlarna,magen och fejset.
När jag kom hem var jag så jäkla trött så jag sov i några timmar! ;d.Nu väntar jag på mamma som fortfarande är kvar på jobbet,vi ska väl handla en snabbis eller något.




Kommentarer
Postat av: ewelina

sv: JA! trodde jag skulle dö :(

2009-06-30 @ 21:11:12
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/
Postat av: Amandah

Hahaah pommes :D

2009-06-30 @ 22:23:55
URL: http://devingle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0