Skolavslutning
ÅÅÅÅÅÅÅH jag vill bara böla !

8.15 var vi i aulan.Musik klassen sjöng och rektorn pratade i evigheter.Sen gick vi till klassrummet och fick våra betyg,har tre Vg;n och resten G..så det funkar.Efter det gick vi till alla lärare och sa hejdå,kramade alla i klassen..det känns helt pissigt att vi ska sluta..känns inte ens som sommarlov..ganska så overkligt,.9A liksom...no more :'( ..vi är så jävla bäst,som en familj bah,våran lilla cp klass.Det är nu man inser hur mycket man kommer sakna ALLA.
Och som vanligt..ångrar en del saker som jag gjorde/inte gjorde... -.- ..

Nu är jag iallafall hemma,mår dåligt,hostar fortfarande,låter som en anka,har mensvärk,är hungrig och ont i magen..skit rolig dag måste jag säga.
Jag ska ta och äta något,sen sova en stund(kom ju hem ganska sent),och sen duscha..
Några i klassen kanske ska till mobergs sen och daaa-ha-nsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0