Fredag

Idag gick jag upp typ ett eller två..då åkte jag och mamma ner på stan en sväng,fikade på landkrabban,smaka skabb.Höhö.Sprang in på B.young och köpte en rosa lite klänning/linne.
Sen drog vi vidare till flygis och handla mat för veckan typ..köpte 10 pack burk cola,lär ju behövas i den här värmen.
Känns som att man är i utlandet för böbelen! ;O.Men man ska väl inte klaga..bara lite.Just nu väntar jag på maten,mår illa som tusan..men man har ju inte direkt någon stor matlust när det är så varmt,.
Imorgon ska jag och mamma åka till Ullis och sola,sen på kvällen ska vi till Lidö med dem.Så det blir ju treeeevligt!
Jag ska förresten inte till finland nästa fredag,utan det blir efter Turkiet..vi åker till Turkiet eller Bulgarien eller vart fan som helst,om några veckor bara ! kanske tre-fyra..YipiiiiiiY.


Kommentarer
Postat av: ewelina

fiiint linne :)

2009-06-27 @ 21:28:23
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/
Postat av: BENGAn

JAG SÅG NOG FISK !

2009-07-01 @ 22:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0