Balen !

Jag och Amanda åkte till fille typ halv fem,när vi kom dit hade vi lite bråttom att fixa oss.Men vi gjorde det i superspeed,och alla var hur fina som helst! När alla var klara gick vi ut och väntade på limon,som var försenad ;o ..men den va sååååå jäääävla coooool!!!!! Vi pumpa rå hög musik och en jävla tv som var sönder ramla ner på mig hela tiden ! XD Vi körde upp till skolan,alla var där och glodde,sen gick vi ut på röda mattan! Och Amandas pappa tog kort på oss ;D Sen såg vi killarna,alla hade kavaj och var jätte stiliga ! ;) spc tman. .. .hehe.
Vi tog ett gruppfoto innan vi gick in till centan,där fick vi ta dricka och chips & salta pinnar..och mingla typ.Det värsta var när vi fick veta när vi skulle få mat,SJU,sa dom.Och det var typ en halvtimme dit,gissa om jag blev arg.hahah,.
Vi gick upp till matsalen och satte oss på dom fina borden,jag satt brevid oskar och martin,mittemot samuel,snett emot anton och johan ! :)  samuel och anton är så roliga ! haha.

Till förrätt fick vi skagenröra med tunnbröd runt,mumsigt.Sen potatisgratäng och rostbiff till huvudrätt,och chokladmousé(?) till efterrätt.Under middagen höll massa folk tal,bla söron,typ fem gånger,haha(: ..
När maten äntligen var slut öppnades musiksalen,där det var as hög och bra musik,spotlights,DJ och hela kalaset ! Alla bah ÖSTE,dansa som satan,var den roligaste kvällen på jäävligt länge.Men det blev så otroligt varmt därinne,så man var ju tvungen att gå ut efter 1 låt i taget.Men alla dom som typ inte är så "flamsiga" i vanliga fall var ju as roliga och dansade jätte mycket,tex tobbe,ruben och johan & dom :) skitkul !
Efter ett tag blev det en paus,för rektorn skulle dela ut massa presenter,hon lottade.Och jag vann en ...ja..vettefan vad det är..duk eller matta? ful är den ialf,haha.

Vid ett slutade allt,och då var det bara våran klass kvar som dansade,vi fick en sista låt,sen stängdes allt :(:(.
Alla åkte hem och jag fick skjus av amanda som vanligt :D ..När jag kom hem va jag helt slut,stel i hela kroppen och äcklig,haha.När jag skulle sova hade jag tinituss(?),som alla andra i klassen.Kunde inte somna på ett bra tag.
Dagen var iallafall heeelt lyckad,roligaste vi har haft med klassen.Då saknar jag dom bara mer :( .
Får mer bilder sen.













Kommentarer
Postat av: sandra

Fiiint klänning! Hur fasiken fick ni tag på limo era jävlaaar!!??! ;o

2009-06-11 @ 15:18:19
URL: http://ssandradurefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0