9 juni

Imorse försov jag mig as usual,så jag kom till skolan runt 10.Då hade vi prov typ på dirren,So och biologi,tog typ en och en halv timme..det gick bra tror jag..ialf på So:n..inte biologin..Sen var klockan tolv,då slutade vi.Men jag stannade kvar och rensade ut mitt skåp och sprang runt och letade efter en lärare,som skulle ge mig IG i bild..hoppas jag inte får det ..hehe..förstår inte varför jag skulle få det..jag skickade ett mail och frågade,annars måste jag dit imorrn när vi är lediga och det orkar jag inte -_-  Jag kom ifrån skolan typ ett,då gick jag hem först ett tag sen till mormor och hämtade pengar.Mötte sarah så gick vi runt och leta grejer. Jag köpte saker till balen sen åt vi på Arenan,gick hem,sen åkte sarah hem.Så vad jag ska ha på balen är nu ;

*Vit klänning
*Svart kort kofta över
*Hudfärgade strumpbyxor (kanske)
*Uppsatt hår,med blomma och lite lockar.
*Svart nagellack
*Svart armband
*Glitter örhängen
*Några skor
*Svart väska
*Och nåt halsband :D
hahah,hoppas det blir bjaa...

Imorgon går jag väl upp när mamma åker,vid åtta..kollar om nina har svarat,om hon säger att jag måste till skolan går jag dit en stund,annars går jag bah upp,chillar,duschar och åker till fille med Amanda runt fyra :) ..och kanske smiter in på donken och köper duvetvad (a) Miiiiiilkshake !! :d haha.
Ska ta massor,massor bilder så man kan ha kvar stunden for evvaah :) jag vill inte,absolut inte sluta :( kommer sakna min retarded jävla cp klass ;(  och framför allt...tman..</3 :'( ..menmen,ses väl på roden får man ju hoppas.

På fredag ska jag med mamma,ammi och carro till en flyttstädning på blidö,för lön så jag kan köpa lite kläder kanske,och minneskort ! :]

Kommentarer
Postat av: sandradurefors'

sv:Pssst..de tycker jag ocksåå (A) men säg inte det till sarah..hon blir så ledsen! :O





å btw,din "balklädsoutfit" låter riktigt fint, du får fota å lägga ut på bloggen sen!! ;D

2009-06-09 @ 23:21:50
URL: http://ssandradurefors.blogg.se/
Postat av: caroline

jag kan inte på fredag så det är bra att du tar över ;)

2009-06-10 @ 08:34:00
URL: http://akca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0