6 juni

Igår var vi hos Ullis,Max och Matlida i räfsnäs.Vi åt mat och drack litte,hade skitmysigt :) .vi planerade våran Turkiet resa ;d  Så kolla vi på film och så,gick och la oss vid 2-3.Jag och mamma sov på loftet,i en stor och AS skön säng ! Och tilde sov med oss,en av deras hundar,hon är så jävla söt,äter allt som finns att äta,mat,pinnar,stenar haha.Ser ut som en korv :D ..typ som jag då,huhu.
Jag vakna vid 10 tror jag,av att Kjelle kommer in och bah ; "-HÖHÖÖ(hans garv) Sover inte du med max? HÖÖHHÖ"
jag bah  KÄÄÄÄÄFTEEEEEN! hahah så jävla kul väckarklocka liksom.Vi gick upp typ elva och åt frukost ute.
Vi åkte hem typ 3,.fick inte en sån trevlig överraskning när jag gick in i mitt rum.Niklas hade fest när vi var borta,och nån "Jennifer",hade rotat i mina lådor..inte en sån smart tjej måste jag säga.Allt i lådan låg på ett helt annat ställe? vilket inkluderar min dagbok.. . ..när jag ser henne ska hon nog få ångra sig :) men seriöst? Gör man så? Fy farao vad respektlöst ! Hade flygit på henne om jag hade sett :o haha,anyway...

Nu ska jag väl städa sen äta..mår inte så bra idag..liiite bakis och sjuk..så det blir nog en slapp lördag.
Orkade inte heller åka till Casper som fyller år idag,grattiiis,14 bast bah!

Pappa ringde nyss också,vi ska dit 1 vecka efter midsommar typ..kanske. I 2-3 veckor..

Kommentarer
Postat av: ewelina

ey, blogga lite bre.

2009-06-07 @ 14:39:43
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0