3 juni

GRÖNAN :

Natten till onsdag innan jag skulle sova,kröp en spindel på mig :'( fick paniiiiiiik !!!!

Vi skulle mötas på busstationen halv elva,så jag ställer klockan på nio,vaknar när den ringer,somnar om,smsar amanda,somnar om.Sen får jag ett sms kvart över 10 typ ; MALIN!? av amanda.Hon bah ; vi kommer och hämtar dig nu.Jag hoppa ur sängen fort som bara fan och hann inte ens sminka mig,gjorde det i bilen XD haha.
Vi tog några bussar sioså,vi kom till grönan lite efter 12,fick åkband och inträde för 300,mycket praa.
Vi började lungt och åkte pop expressen? eller varen heter:D ..seeen minns jag inte vad vi gjorde,men skit samma.Vi åkte ialf allt,ALLT där,barn saker också:) roligast ju,haha.Sen åkte jag faktist katapulten!!!! fast bara EN gång då (a)..sen åkte vi jetline tusen gånger,insane flera gånger ;D as kuuliga..Sen åt vi på matvraket vid två typ..barn meny 1 ! haha.asa god..sen vid sex åt vi igen " ; en barn meny 1,tack! " HAHAHA två gånger liksom,tjoooock ! men det var ju så billigt och bra,haha.
Sen åkte jag & amanda kärlekstunneln,och när vi skulle gå upp sa hon "- gå upp snabbt nu då. Men jag gick upp as segt,så då vände jag mig om och typ ; va? då råka jag knocka henne med armbågen under hennes öga ! HAHAH FY FAN vad kul det var :D hahaha,schysst,tänker ni nu,men hon klarade sig från större skador än vad hon redan har (; ..

vid elva drog vi därifrån och Malin Ö var helt hyper och kuta runt som en dåre,trodde hon var hög först,haha.
På bussen blev vi helt jävla cp,skratta så in i helvetes jävla mycket! hahah,satt en stackars kille framför oss som fick lyssna på allt.
"- Pojken som satt där var söt"
"- Han var artig,smäll. "
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHa,så satans kul. 

Vi kom till norrtälje runt 12,då fick jag skjus hem av Amanda,(:
När jag kom hem var det helt tyst och mina lampor i rummet sprack :O läbbigt.

Kommentarer
Postat av: • • Amandah • •

HAHAH utan större skador också :p



Fyfan va kul de va!

2009-06-04 @ 15:45:23
URL: http://devingle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0